ניהול בתים משותפים

מחפשים שירותי ניקיון ואחזקת מבנים? השאירו פרטים ונשמח לעזור לכם.

ניהול ואחזקות מבנים
איכות החיים שלכם היא העסק שלנו!

חברת "בניינים" - חברה מובילה בתחום ניהול ואחזקות מבנים,

חברת בניינים אחזקות וניהול מבנים מספקת שירותי ניהול בתים משותפים בסטנדרט גבוה ללא פשרות, עם שירות אישי, מקצועי וחדשני - כדי לספק לכם את רמת החיים שמגיע לכם לחיות!
מוכנים לקבל מעטפת שירותים של איכות חיים? דברו איתנו!

זמינות בכל שעות היממה

הצוות המקצועי שלנו עומד לרשותכם בכל שעות היממה בכל אמצעי תקשורת שנוח לכם: אפליקציה ייחודית, טלפון, בזמינות מלאה 24/7, וואצאפ, אימייל וגם דרך אתר האינטרנט.

המקצועיות

עמידה בתנאי התקן המחמירים ביותר בענף, בעלי מקצוע מהשורה הראשונה, צוות מקצועי ומסור, המקפיד לתת לכם שירות מסביב לשעון באדיבות וסבלנות.

שירות אישי

הלקוחות שלנו הם הנכס העיקרי שלנו ולכן אנחנו משקיעים מכל הלב, במתן שירות מותאם אישית לפי דרישות הלקוח, תוך ליווי צמוד לכל אורך תקופת השירות.

שקיפות

האמון שלכם בנו נמצא בעדיפות ראשונה ולכן אתם מקבלים גישה מלאה לכל המידע על הנעשה בבניין שלכם דרך אפליקציה נוחה וידידותית למשתמש.

ניהול בתים משותפים - מה זה אומר?

הצמיחה בענף הבניה בארץ לצד העליה המתמדת ברמת החיים, הביאו לדרישה הולכת וגוברת לתחזוקה ברמה גבוהה של בניינים משותפים.

עם זאת, מטלת האחזקה של הבניין, אשר היתה בעבר נחלתו של ועד הבית (בהתנדבות בדרך כלל) הפכה מורכבת יותר.

דרישות גבוהות, מתקנים חדשניים בכל בניין, תקנות ותקנים מחמירים של בטיחות ואיכות, לצד עבודת גביה מורכבת ויגעת מול דיירי הבניין - 

כל אלה הפכו את עבודת ועד הבית למורכבת יותר מתמיד כאשר ועדי בתים רבים מתקשים לעמוד במעמסה.

כאן בדיוק נכנסות לתמונה חברות ניהול בתים משותפים, המספקות מעטפת שירותים מלאה ומקצועית. שירותים אלה מכונים "ניהול ועד בית", או "ניהול בניינים".

חברת אחזקה

היתרונות של שירות ניהול בניינים מקצועי

נוסף על ניהול שוטף של כל צרכי הבניין, כמו גינון וניקיון, טיפול במעלית ובגביית דמי ועד מן הדיירים, ניהול בניין מגורים משותף על ידי חברה מקצועית מביא איתו יתרונות רבים, יותר ממה שמקובל לחשוב:

חיסכון בזמן

היתרון העיקרי והראשון הוא כמובן חיסכון בזמן ואנרגיה. כאשר יש גוף מקצועי שלוקח על עצמו את העבודה מידיו של ועד הבית, חברי הועד פנויים לנהל את החיים הפרטיים שלהם. אבל גם הטיפול בבעיות הוא לרוב מהיר יותר וחסכוני בזמן, כי זו אחת התוצאות כאשר גוף מקצועי מבצע את העבודה.

חיסכון בעלויות לטווח ארוך

קצת קשה לבין את הנקודה הזו, כי למעשה חברת ניהול בניינים משותפים גובה תשלום עבור השירות שלה. אבל מדובר על חברה עם כוח קנייני גדול יותר, שיכולה לקבל הנחות עבור שירותים ומוצרים שונים, שיש לה גישה לבעלי מקצוע איכותיים במחירים נוחים ויכולה גם להבטיח טיפול בתקלות בצורה מקצועית שמבטיחה שקט לטווח ארוך וצמצום הוצאות על תיקון ליקויים אלה. לכן שירות ניהול בניינים מספק גם חיסכון משמעותי בטווח הארוך.

תחזוקה מסביב לשעון

חברת ניהול מבצעת בין היתר ביקורת תקופתית ברמות שונות על מצב התחזוקה בבניין. היא מאפשרת זמינות גבוהה של אנשי מקצוע כמו אנשי תחזוקה, חשמלאים, אינסטלטורים ועוד. כל אלה מבטיחים מתן טיפול מונע בליקויים שונים במבנה וגם תיקון מהיר של תקלות.

מענה ברמת זמינות גבוהה

אין צורך לחפש אחר בעלי מקצוע בתחומים שונים, כי יש לכם מענה מקיף לכל צורך תחת קורת גג אחת. בין אם אתם מתקשרים, שולחים הודעה או פותחים פניה דרך אפליקציה ייעודית, אתם יודעים שיש מי שמטפל לכם בבעיה במהירות האפשרית.

מתן פתרונות לבעיות מורכבות

כשיש בעלי מקצוע מנוסים שמטפלים לכם בבניין, אתם יכולים לקבל גם פתרונות לבעיות מורכבות מאוד, ללא מאמץ מיוחד - שיפוץ הלובי, החלפת מערכת סולארית, ניקוי מרזבים, או חיטוי מאגרי מים, חידוש מערכת איטום ואפילו שיקום בטון - חברת ניהול מקצועית מספקת המון שקט נפשי כי היא יכולה לטפל בכל הנושאים הללו בשבילכם, על הצד הטוב ביותר.

עליית ערך הנכסים בבניין

כאשר הבניין מטופל בצורה מקצועית ברמת התחזוקה, הניקיון, הגינון ובכלל, גם איכות החיים בבניין היא גבוהה יותר ולכן גם ערך הנכסים עולה בהתאמה.

חברת ניהול בניינים מספקת הרבה יותר מאשר ניהול שוטף של הבניין

היא מספקת איכות חיים, על כל המשתמע מזה תוך מתן מעטפת שירותים מקיפה, מקצועית ואיכותית.
חברת בניינים מספקת שירותי ניהול בניינים משותפים בדגש על חדשנות, שירות אישי ומקצועיות בלתי מתפשרת. בואו לגלות איכות חיים כמו שמגיע לכם - דברו איתנו!

תרגישו את ההבדל כבר בשיחה הראשונה.
המומחיות שלנו השקט שלכם.