ניהול בתים משותפים

תוכן עניינים

ניהול בתים משותפים - איך חברה לניהול בניינים יכולה לעזור בניהול בית משותף?

ניהול בית משותף הוא משימה חשובה, למי שרוצה לשמור על רמת חיים גבוהה ועל ערך הנכסים בבניין. אבל מה הקשר בין חברת ניהול בניינים לבין ניהול בניין משותף והאם זו לא עבודה של ועד הבית בכלל?
חברת בניינים מציעה שירותי אחזקה וניהול בניינים עם שירות מקצועי, אישי וחדשני מסבירה - איך חברת ניהול בניינים עוזרת לנהל בניין משותף?

ניהול בתים משותפים - מה זה כולל?

התפקיד השייך באופן מסורתי לועד הבית, הפך להיות מורכב ותובעני יותר עם השנים.
אם בגלל העליה ברמת החיים והציפיה למגוון מורכב יותר של שירותים,
אם בגלל התיישנות של בנייני מגורים רבים, המצריכה תהליכי שיפוץ ותחזוקה מורכבים ואם בגלל סטנדרט הבניה העדכני, שהופך כל בניין למערכת המצריכה ניהול מקצועי.
למה הכוונה?

ניהול בנייני מגורים בימינו מצריך בימינו התעסקות רבה יותר מתמיד:

  • גביית דמי ועד בית
  • שירות ותחזוקה של המעלית
  • ניהול ותחזוקה של מצלמות אבטחה
  • הפעלה ותחזוקה של מערכות אינטרקום וקודנים
  • ניהול עובדים קבועים: גנן ומנקה
  • תחזוקה וטיפול שוטף במערכת הסקה מרכזית, תשתיות גז, תקשורת ועוד
  • ניהול עבודות תקופתיות: הדברה, איטום, שיפוצים תקופתיים ותיקון תקלות
  • ניהול פרויקטים חד פעמיים: שיפוץ לובי וחזית, התקנת מעלית בבניין ישן, בניית מרפסות לבניין ללא מרפסות, שיקום בטון ועוד.


בניינים מסוימים מצריכים יותר עבודה מאשר בניינים אחרים ללא ספק, אבל עומס העבודה הנדרש כדי לנהל בניין מגורים בימינו כבר אינו מתאים לקבוצת מתנדבים ללא ידע מקצועי - חברי ועד הבית, שהזמן שלהם יקר ומצומצם מלכתחילה. כאן נכנסת לתמונה חברת ניהול בניינים.

 

מה זה חברה לניהול בניינים?

חברה לניהול בניינים מספקת מה שנקרא "שירותי ניהול ועד בית חיצוני".
שירותים אלה לא מחליפים את ועד הבית המסורתי, אלא מסירים ממנו את רוב העומס, מפנים לו את הזמן, מספקים ידע וניסיון מקצועי, לצד כוח קניה גדול יותר, המאפשר לועד הבית לקבל שירותים מקצועיים במחירים נוחים יותר. איך זה קורה?

  • גביה - חברת ניהול מפעילה שירותי גביה מסודרים כדי לוודא שתקציב הועד תמיד זמין לכל צורך.
  • מקצועיות - מנהלי חברת ניהול בניינים הם בדרך כלל אנשי מקצוע בעלי ניסיון בתחומי השיפוצים, אחזקת בניינים וניהול מבנים, על כל הכרוך בזה. לכן קל להם יותר לנהל עבודות ובעלי מקצוע המגיעים לבניין, לפקח על העבודות ולהחליט מלכתחילה מה דרוש לטיפול בבעיות שונות.
  • כוח קניה - חברת ניהול בניינים מספקת שירותים למספר גדול יחסית של בניינים בעת ובעונה אחת ולכן היא יכולה יכולה לקבל הצעות מחיר משתלמות יותר עבור הבניינים שהיא מנהלת. קל לה יותר לנהל תהליכים של קבלת הצעות מחיר מבעלי מקצוע שונים, פיקוח מקצועי על העבודה ועל התוצאה.
  • ניהול עובדים בשוטף - עובדי ניקיון, גינון ותחזוקה, מגיעים לבניין על בסיס קבוע. עם חברת ניהול בניינים יש מי שדואג להכשיר את העובדים, לפקח עליהם ואף לפטר בשעת הצורך. יש להם מעסיק מסודר, הם מבוטחים ומקבלים תנאים סוציאליים בהתאם לחוק.
  • פיקוח של ועד הבית - עבודתה של חברת ניהול בניינים נעשית בכפוף ובתיאום עם החלטות הועד, אשר שולט באופן מלא גם בחשבון ההוצאות של הבניין.

 

לסיכום, בניין משותף המקבל שירותים של חברת ניהול בניינים הוא בניין מטופח יותר, מתוחזק יותר ואפילו שליו ונעים יותר, בזכות ההתערבות המקצועית בכל הנושאים הדורשים טיפול שוטף ובכלל.
חברת בניינים מספקת שירותי ניהול מבנים מקצועיים ומותאמים אישית, בשילוב גישה חדשנית שהופכת את השירות למקצועי ומדויק יותר מתמיד.
רוצים להכניס איכות לחיים שלכם ברמה שלא הכרתם? דברו איתנו!

 

אהבתם? שתפו

תוכן עניינים

לכל המאמרים

רוצים לקבל יותר פרטים ? צרו קשר

עקבו אחרינו

לקבלת הצעת מחיר ופגישת ייעוץ